Dark Ombre...

Het zit al een hele tijd in m'n hoofd en nu ik heb besloten om binnenkort naar de kapper te gaan zit ik als een bezetene plaatjes te zoeken op Pinterest en Google van celebs met een dark ombre. Dé haartrend op dit moment en helemaal herfst 2013! Morgen ga ik een afspraak maken bij mijn kapper. Hopelijk kan ik er snel terecht want ik ben mijn haarkleur echt een beetje beu nu.




It's been on my mind for a while now, but ever since I've decided to go to the hairdresser I've been scanning Pinterest and Google for pictures of celebrities wearing dark ombre in their hair. Thé hairtrend at this moment and very fall 2013! I'm going to try to book an appointment with my hairdresser tomorrow. Fingers crossed they have space for me some time soon, 'cause I'm getting kinda tired of the haircolour I'm sporting right now.
Tags:

0 Comment(s)